کول:ليورپول باشگاه بسيار بزرگي است

 کول:ليورپول باشگاه بسيار بزرگي است




 

 


کول:ليورپول باشگاه بسيار بزرگي است


تاریخ : پنج شنبه ،
31 تیر 1389

ستاره سابق چلسي اميدوار است در ليورپول موفقيت‌هاي بزرگي کسب کند. او مي‌گويد:ليورپول بزرگ‌ترين باشگاه انگليس است.


جوکول،می‌گوید: «به نظرم بازیکنان شاید برای دیگر باشگاه‌ها بازی کنند، اما هنگامی که در لیورپول حضور دارید حضور خود را زندگی کرده و با آن نفس می‌کشید. لیورپول این چنین جایی است و من از چالش پیش رو بسیار خوشحالم. من تصمیم خود را تنها به دلایل فوتبالی گرفتم و به این دلیل به لیورپول آمدم که باشگاهی بزرگ است. هنگامی که دریافتم لیورپول به من علاقه دارد هیچ تردیدی به خود راه ندادم، چون آنها بزرگ‌ترین باشگاه کشور هستند. همه می‌دانند که لیورپول باشگاه بزرگی است، اما تا وقتی با آنها قرارداد امضا نکرده‌اید نمی‌دانید چقدر بزرگ است. افرادی با من تماس گرفتند که فکر نمی‌کردم طرفدار لیورپول باشند. به نظر می‌رسد با هر کسی که برخورد می‌کنم طرفدار لیورپول است. این باشگاه بسیار بسیار بزرگ است و این رویایی است که به حقیقت پیوسته است.»

کول گفته لیورپول می‌تواند منتقدانی که فکر می‌کنند روی هاجسون ناموفق خواهد بود را خاموش کند: «به اینجا آمدم تا موفق باشم و هدف من این است که تا جای ممکن زیاد بازی کنم. من می‌خواهم با این باشگاه به دستاوردی بزرگ برسم. اعتقاد دارم عضو تیمی هستم که قادر به انجام کارهای بزرگی است. من مبارزه خواهم کرد تا برای این باشگاه جام کسب کنم. بازیکنانی در سطح جهانی اینجا هستند که خوشحالم فرصت بازی کنارشان را یافته‌ام. افتخار می‌کنم برای این باشگاه بازی می‌کنم و می‌خواهم در هر جلسه تمرینی نهایت تلاش را داشته باشم و در هر بازی با تمام وجود سعی کنم تا به باشگاه کمک کنم موفق باشد و چند جام به دست آورد.»


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل